НАШОМУ КОЛ-ЦЕНТРУ 1 РІК!!!

14 Червня 2022

14 червня КОЛ-ЦЕНТР КНП «Дрогобицька міська поліклініка» ДМР відзначає свій перший рік роботи!

КОЛ-ЦЕНТР було відкрито з метою покращення якості обслуговування, побудови якісної системи комунікації з пацієнтами закладу, надання інформаційної та консультативної підтримки населенню.

Щоденно працівники КОЛ-ЦЕНТРУ приймають близько 500-600 вхідних дзвінків, а також при необхідності здійснюють передзвін пацієнтам. Зокрема, за рік роботи працівниками КОЛ-ЦЕНТРУ було прийнято 145 992 вхідних дзвінки.

Працівники КОЛ-ЦЕНТРУ працюють згідно розроблених комунікаційних шаблонів та алгоритмів спілкування з пацієнтами. Щоденно проводиться моніторинг роботи КОЛ-ЦЕНТРУ, а саме:

-аналітика вхідних та вихідних дзвінків;

-тривалість очікування клієнта на лінії;

-відсоток недодзвону та «втрачених» дзвінків за день;

-тривалість розмови.

Усі працівники КОЛ-ЦЕНТРУ володіють такими якостями:

-доброзичливість, комунікабельність, вміння встановлювати контакт з людьми;

-емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися в складних й несподіваних ситуаціях;

-грамотна мова, хороша дикція та приємний тембр голосу;

-терплячість, здатність до рутинної роботи, стресостійкість.

Наші цінності:

-професіоналізм;

-пацієнтоорієнтованість;

-командність;

-доброзичливість;

-комунікабельність.

Нагадуємо, що Ваші звернення ми приймаємо за номерами телефонів:

(0324) 41-92-55

(067) 26-00-103

Завідувач відділу сервісу та комунікації

КНП «ДМП» ДМР

Ю. Білецька

В ПАРНЕРСТВІ З