14 червня КОЛ-ЦЕНТР КНП «Дрогобицька міська поліклініка» ДМР відзначає свій перший рік роботи!
КОЛ-ЦЕНТР було відкрито з метою покращення якості обслуговування, побудови якісної системи комунікації з пацієнтами закладу, надання інформаційної та консультативної підтримки населенню.
Щоденно працівники КОЛ-ЦЕНТРУ приймають близько 500-600 вхідних дзвінків, а також при необхідності здійснюють передзвін пацієнтам. Зокрема, за рік роботи працівниками КОЛ-ЦЕНТРУ було прийнято 145 992 вхідних дзвінки.
Працівники КОЛ-ЦЕНТРУ працюють згідно розроблених комунікаційних шаблонів та алгоритмів спілкування з пацієнтами. Щоденно проводиться моніторинг роботи КОЛ-ЦЕНТРУ, а саме:
-аналітика вхідних та вихідних дзвінків;
-тривалість очікування клієнта на лінії;
-відсоток недодзвону та «втрачених» дзвінків за день;
-тривалість розмови.
Усі працівники КОЛ-ЦЕНТРУ володіють такими якостями:
-доброзичливість, комунікабельність, вміння встановлювати контакт з людьми;
-емоційна стійкість та вміння швидко орієнтуватися в складних й несподіваних ситуаціях;
-грамотна мова, хороша дикція та приємний тембр голосу;
-терплячість, здатність до рутинної роботи, стресостійкість.
Наші цінності:
-професіоналізм;
-пацієнтоорієнтованість;
-командність;
-доброзичливість;
-комунікабельність.
Нагадуємо, що Ваші звернення ми приймаємо за номерами телефонів:
(0324) 41-92-55
(067) 26-00-103
Завідувач відділу сервісу та комунікації
КНП «ДМП» ДМР
Ю. Білецька