У КНП «ДРОГОБИЦЬКА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА» ДМР ПРОВОДИТЬСЯ НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПАЦІЄНТАМ З ПІДОЗРОЮ НА COVID-19

9 Грудня 2020

До уваги пацієнтів! У зв’язку з ростом захворюваності на COVID-19 в Україні  в поліклініці облаштовані додаткові робочі місця для забезпечення прийому пацієнтів, які мають підвищену температуру, та для забору біологічного матеріалу з метою ПЛР-тестування.

Пацієнтів, які мають підвищену температуру тіла, приймають чергові сімейні лікарі з понеділка по п’ятницю з 08.00до 18.00 у кабінетах № 111, 112, 113, 114. ВХІД ДО КАБІНЕТУ ЧЕРГОВИХ ЛІКАРІВ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ ЗАПАСНИЙ ВИХІД ПОЛІКЛІНІКИ.

Зважаючи на складну епідситуацію, пацієнти з температурою не будуть прийматися в інших кабінетах медзакладу. Просимо поставитися до цього вимушеного заходу з розумінням.

ГРАФІК РОБОТИ КАБІНЕТУ ВІДБОРУ БІОЛОГІЧНОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ПРЛ-ТЕСТУВАННЯ

(кабінет №115 1-й поверх)

понеділок:  13.00 до 15.00;

вівторок: 07.30 до 09.30;

середа: 11.00 до 13.00;

четвер: 07.30-09.30.

ЗАБІР КРОВІ НА ТЕСТУВАННЯ МЕТОДОМ ІФА Ig A, Ig G людям з температурою та підозрою на COVID-19 проводиться у кабінеті № 115.

Як поводити себе при прояві симптоматики, характерної для коронавірусної інфекції (підвищення температури, появи кашлю, задишки, утрудненого дихання):

Переконливо просимо ЗАЛИШАТИСЯ ВДОМА ТА ЗАТЕЛЕФОНУВАТИ ДО СІМЕЙНОГО ЛІКАРЯ, з яким укладено декларацію. Виходячи з конкретної ситуації та врахування стану, Вам будуть надані необхідні інструкції щодо подальших дій, які слід чітко виконувати. У випадку відсутності декларації з сімейним лікарем  просимо звертатись у кол-центр (тел.: +380672600103 або (0324) 41-92-55), де отримаєте інформацію, який лікар зможе ВАС прийняти.

Усі наші фахівці повною мірою володіють алгоритмами надання медичної допомоги хворим з підозрою на коронавірусну інфекцію, затвердженими МОЗ України, та налаштовані на надання кваліфікованої медичної допомоги всім, хто її потребує.

Нагадуємо усім про необхідність дотримання рекомендацій, які сприяють уникненню інфікування:

Уникайте місць великого скупчення людей.

Без зайвої потреби не відвідуйте громадські місця.

Поважайте особистий простір, тримайте дистанцію на відстані півтора метра від інших людей, зокрема, від тих, хто кашляє та чхає.

Зміцнюйте свій імунітет (потурбуйтеся про повноцінне харчування, здоровий сон та фізичні вправи).

Не нехтуйте засобами особистого захисту, носіть маски, регулярно мийте або обробляйте руки антисептиками.

Адміністрація КНП «Дрогобицька міська поліклініка» ДМР

В ПАРНЕРСТВІ З